Klacht Sanoma: Verzekering via Autoweek kan niet gestopt worden

Klachtnummer
# 127850
Gebruiker
Old
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Diverse malen via Autoweek verzekeringen verzocht mijn polis te beindigen vanwege verkoop auto, Tot op heden geen positive reactie ontvangen dat de polis beeindigd zal worden.
Helaas moet ik constateren dat de premiedoorbetaling altijd kan, maar als je niet aan de letter van de wet volgens autoweek voldoet gewoon jarenlang premiedoorbetaling mag voldoen!

De oplossing

Verzekering beeindigen en alle maanden van preme betaling terugbetalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte heer Oldeman,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het spijt ons zeer te vernemen dat het u niet lukt om de verzekering op te zeggen. Helaas kunnen wij u hierbij niet helpen, aangezien wij alleen kunnen helpen met tijdschrift abonnementen.

    Uiteraard hebben wij uw bericht doorgezet naar de desbetreffende afdeling en hebben gevraagd of zij met spoed contact met u willen opnemen. Mocht dit morgen niet gedaan zijn, wilt u ons dan mailen op webcare.nl@sanoma.com? Wij gaan dan uiteraard nogmaals in contact treden.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen