Opgelost door Sanoma: Vette rekening na een groot aantal opzegpogingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161056
Gebruiker
Klachtenkompas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Margriet Abnr. 21491237
Zie eerdere klachtnummers 151353 en 157976.
Dit lijkt een never ending soap.
Eerste opzegpoging oktober 2014.
Aanbieding gekregen voor 1/2 jr verlenging waar ik in ben getrapt.
Opzeggen kan alleen telefonisch. Lekker slim, want de toezegging dat ab. daarna zou eindigen staat natuurlijk nergens.

In oktober 2015 op Sanoma site geklaagd dat ik ab. niet meer wil.
In november opnieuw geklaagd en in december weer.

Na al uw beloftes via klachtenkompas stuurt u mij nu een rekening van Margriet nr 49-2015 t/m 11-2016.

Gelukkig heb ik na nr 11 niets meer ontvangen, behalve dan deze rekening.
Ik verzoek u mijn ab. te beeindigen per 20 nov 2015 en mij geen verdere rekeningen toe te sturen.







De oplossing

Ik verzoek u mijn ab. te beeindigen per 20 nov 2015 en mij geen verdere rekeningen toe te sturen.

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Kwant,

    Naar aanleiding van ons vorige contact hebben we uw abonnement stopgezet. U kunt de rekening die u heeft ontvangen als niet verzonden beschouwen.

    Hartelijke groet,
    Webcare Team Sanoma
  2. Auteur
    Klachtenkompas
    Datum
    Bedankt en groet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtenkompas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?