Opgelost door Sanoma: Voucher over datum, niet meer nageleverd, en nu een rekening voor een jaarabonnement terwijl het een abonnement van 15 nummers b

Geachte Libelle,
Er was een abonnement aan mijn moeder kado gedaan van 15 nummers , hierbij hoorde een voucher van een tas voor 50 euro.
Klacht: de voucher was geldig tot 31 jan 2015 en niet tot 31 jan 2016.
Ik heb hiervoor contact gehad met Libelle en men heeft dit genoteerd.
Ik heb echter niets meer vernomen. Momenteel heeft mijn moeder ook nog een rekening voor een jaarabonnement ontvangen.
Kort samengevat.
De beloofde voucher voor de tas van 50 euro is niet ontvangen, en nu heeft mijnmoeder een rekening toe.
Naam A. Bremmers
V. Hertefeltstraat 37
6042xv Roermond

Mijn naam (dochter) Ineke Bremmers
Tel 06 -33177771
inekebremmers@hotmail.com

Beloofde voucher van 50 euro ontvangen.
Geen rekening voor een jaarabonnement, dit is een beetje te duur voor mijn ouders en voorbij.
Bloemetje ter compensatie voor het wachten en het ongemak.

Geachte mevrouw Bremmers,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat er nog geen oplossing is geboden voor de verkeerde datum op de voucher. We gaan dit uitzoeken voor u en komen er zo spoedig mogelijk op terug.

Geachte mevrouw Bremmers,

We hebben het voor u uitgezocht. Er is met Check your Bag afgesproken dat de bon bij uitzondering ook na 31 dec. 2015 kan worden ingeleverd. Op de bon staan de contactgegevens van Check Your Bag, mocht u nog vragen hebben kunt u zelf even contact opnemen.

Klaproos1
    Ik had bij eerder telefonisch contact al aangegeven dat mijn vader de checque daar deze over datum was (al meteen bij het ontvangen) heeft kapot gescheurd en weggegooid.
    Mijn moeder heeft navraag gedaan en hierop ik ik Libelle benaderd. Zij zouden de cheques op voorgedrukte datum bekijken en de zaak correct oplossen. Dit is niet gebeurd.
    Nog steeds jammer.
    Geachte mevrouw Bremmers,

Erg spijtig dat u deze bon niet meer hebt. Wij kunnen u hierin dan helaas niet meer helpen. Wel willen wij u als tegemoetkomen een andere bon aanbieden. U kunt kiezen uit:

Hema tegoedbon twv 30,-
    Bol.com tegoedbon twv 30,-

We vernemen graag waar uw voorkeur naar uit gaat.

Klaproos1
    Ik vind het netjes dat de klacht serieus genomen wordt,
    Jammer is alleen dat niet meer nagegaan is of er op meerdere vouchers een foute datum stond, waarmee duidelijk was dat het een fout aan Uwer zijde was, en eerlijk is eerlijk een tas van 50 euro koop je niet met een bon voor 30 euro.
    Uit naam van mijn moeder kies ik dan voor de Hema bon.
    Met vriendelijke groet Ineke Bremmers
    Stuurt U deze dan naar Mevr A. Bremmers
    Schepen van Hertefeltstraat 37
    6042 XV Roermond

Klaproos1

Ook een klacht indienen over Sanoma?