Klacht Santander Consumer Finance Benelux: Afwijzing krediet

Natah

Vandaag was ik in de Mediamarkt om een aankoop te doen van een laptop met financiering. Krediet was ongeveer 1100 euro over 12 maanden. We hebben netjes mijn gegevens ingevuld voor een financiering, waarna ik de reactie kreeg afgewezen!

Ik werk inmiddels al 6 jaar voor hetzelfde bedrijf, waarvan vijf jaar met vaste aanstelling. Verdien bovenmodaal en mijn vaste lasten zijn laag. Ik heb nog nooit geld geleend en naar mijn weten sta ik ook niet BKR geregistreerd. Ik begrijp deze afwijzing dan ook totaal niet. Ik heb gebeld met Santander en ik krijg de reden van afwijzing nu schriftelijk toegestuurd. Alleen wil ik het sneller weten waarom mijn krediet is afgewezen. Zeker omdat er naar mijn weten geen reden is voor afwijzing. Notabene stond er een vrouw voor me met inkomen van 900 euro, gehuwd, twee kinderen en zij kreeg wel haar krediet van 500 euro.

Tekst en uitleg afwijzing krediet.

Santander Consumer Finance Benelux
    Onze afdeling Customer Care heeft contact gezocht met mevrouw en uitleg gegeven over de reden van afwijzing. Tevens hebben wij onze rechtstreekse contactgegevens aan mevrouw verstrekt, zodat verdere vragen direct door ons kunnen worden behandeld.

Ook een klacht indienen over Santander Consumer Finance Benelux?