Klacht Santander Consumer Finance Benelux: Slecht informatie, geen medewerking, woeker rente

jorge

Sluit nooit een lening af bij Santander, ik heb iets gekocht om een jaar later terug te betalen bleek dat ik het dubbele terug moest betalen, HET DUBBELE. bij na vraag hoe dit mogelijk was was het antwoord vd medewerker dat het heel normaal is en iedereen dat doet en het stond duidelijk in het contract, de wel bekende kleine letters, je trapt er heel makkelijk in en dit wordt niet van tevoren goed duidelijk gezegd, elke persoon beseft dat het niet normaal is om te dubbele terug te betalen, ook die verzekering pure oplichterij. pas toen ik weer werk had werd mij verteld over de verzekering terwijl ik ze elke maand aan de lijn had dat ik laat was met betaling omdat ik geen werk had. bizar dat dit soort producten nog verkocht mogen worden

een redelijk markt conform rente%

Santander Consumer Finance Benelux
    De afdeling Customer Care heeft telefonisch contact opgenomen met de klant om de twee klachten te bespreken. Hierbij is uitleg gegeven over het krediet en over de wijze waarop de kredietbescherming opgezegd kan worden. De afdeling Customer Care zal in contact blijven met de klant om eventuele resterende punten verder te beantwoorden.
    jorge
    blijkt dat ik een verzekering had afgesloten maar die kan ik nu opzeggen, de rente daar heb ik geen antw op.
    was/ben verbaasd dat ze me gebeld hebben aangezien de eerdere contacten met hun support afd. beneden alle maten.
    Santander Consumer Finance Benelux
    Wij hebben vandaag telefonisch en per e-mail contact opgenomen met de klant om het ontstane probleem te adresseren. Hierbij zijn eerdere onduidelijkheden besproken. Verder is uitleg gegeven over mogelijkheden om het krediet af te wikkelen op een wijze die meer aansluit bij de wensen van de klant. Bij toekomstige vragen, wensen of onverhoopte klachten kan de klant rechtstreeks contact opnemen met een van onze medewerkers van de afdeling Customer Care.

Ook een klacht indienen over Santander Consumer Finance Benelux?