Klacht Sapph: Geen Restitutie ontvangen

Klachtnummer
# 431723
Gebruiker
Raterman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al ruim een maand geleden artikel teruggestuurd naar Sapph.Via track en trace ook geconstateerd dat dit is ontvangen door hen.
Maar nog steeds geen restitutie ontvangen.
Allerlei beloften worden gedaan en er wordt aangegeven dat ze met een nieuwe website bezig zijn etc etc.
Hier heb ik allemaal geen boodschap aan wil gewoon mijn geld terug..

De oplossing

Graag mijn geld terugstorten

2 reacties

  1. Auteur
    Sapph
    Datum
    Goedenavond,

    Onze financiële afdeling gaat het bedrag binnen 1-2 werkdagen overmaken.

    Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Team Sapph
  2. Auteur
    Raterman
    Datum
    Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.
    Het had naast de makkelijke excuses wellicht beter ons tegemoet te komen met een waardebon of zo

Ook een klacht indienen over Sapph?