Opgelost door Sapph: Geen terugbetaling bij retour!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82691
Gebruiker
F.M,
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al 2 keer gemaild en 3 gebeld over het feit dat het bedrag van 3 artikelen nog steeds niet is teruggestort op mijn creditcardrekening. Dat dit langer kan duren, omdat het met creditcard is betaald? Ja dat weet ik, maar niet al 2 weken! Ik zou steeds teruggebeld worden over mijn klacht, maar heb nog steeds geen antwoord èn mijn geld niet terug! Ik vind het nou toch wel de hoogste tijd dat dit afgehandeld wordt. Erg jammer hoor van dit bedrijf. De retour artikelen zijn op 13-10-2014 afgeleverd.

De oplossing

Direct het geld terugstorten, zoals beschreven in hun eigen retour beleid. Liefst nog deze week!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sapph is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    F.M,
    Datum
    Geld is terug gestort. Door een communicatie fout duurde het zolang om mijn retour te vinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.M,
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sapph?