Sapph is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Opgelost door Sapph: Geen terugbetaling bij retour!
Details
De klacht
Ik heb al 2 keer gemaild en 3 gebeld over het feit dat het bedrag van 3 artikelen nog steeds niet is teruggestort op mijn creditcardrekening. Dat dit langer kan duren, omdat het met creditcard is betaald? Ja dat weet ik, maar niet al 2 weken! Ik zou steeds teruggebeld worden over mijn klacht, maar heb nog steeds geen antwoord èn mijn geld niet terug! Ik vind het nou toch wel de hoogste tijd dat dit afgehandeld wordt. Erg jammer hoor van dit bedrijf. De retour artikelen zijn op 13-10-2014 afgeleverd.De oplossing
Direct het geld terugstorten, zoals beschreven in hun eigen retour beleid. Liefst nog deze week!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling