Klacht SaranzaParis.com: Boxershorts Saranza Paris

# 120678
Heilineke

Boxershorts Saranza Paris werft klanten voor een proefzending van een boxershort, stuurt deze boxershort niet op, maar brengt daarentegen mij als potentiële klant de verzendkosten wel in rekening. Ze doet dit tot mijn verbazing rechtstreeks via Jura Incasso. Zo blijkt € 5,95 zónder enige betalingsherinnering of aanmaning, gestegen te zijn tot € 54,35. Van Boxershorts Saranza Paris vind ik geen mailadres. Daarom kan ik niet anders dan het mailadres van het incassobureau te gebruiken om deze klacht te kunnen plaatsen. Ik ontving vandaag een tweede sommering om € 54.35 te betalen aan Jura Incasso.

Ik wil van Boxershorts Saranza Paris een bevestiging dat deze kwestie op een fout berust en ik van verdere aanmaningen, dreigbrieven en andere zaken verschoond zal blijven. En feitelijk vind ik een excuus van dit bedrijf én van Jura Incasso zeker op zijn plaats. Van Jura Incasso omdat ze de eerder geplaatste klacht niet naar behoren hebben afgewikkeld.

Wij vinden dat SaranzaParis.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SaranzaParis.com?