Klacht SaranzaParis.com: dreiging tot betaling voor boxershort wat ik al 2 maal heb en opgezecht en slechte berijkbaarheid.

r.nuijten

in juni tel.gehad voor eenmalige actie gratis boxershort saranza paris.heb daar ja op gezecht koste me 5.95 verzendkosten.zou boxershort binnen 2 weken krijgen,3 weken later nog geen boxershort,ik bellen met saranza paris heel slecht berijkbaar uiteindelijk toch aan de lijn gekregen.ze maakte excuses en boxershort zou binnen week bij mij zijn.na week geen boxershort,ik weer bellen na 10 min aan tel.hangen eindelijk iemand eraan.ik gezecht dat ik de boxershort niet meer wilde en ook geen vervolg zending meer.er werd gezecht dat die eerste zending wat 5.95 koste al in systeem was (te laat)en dat ik die nog moest betalen maar dat mijn gegevens nu werden geannuleerd zodat ik geen vervolg zending zou krijgen.helaas kreeg 2 boxershorts tegelijk en er werd 5.95 en 17.50 van mijn rekening afgeschreven nog voor dat ik die boxershorts had gekregen.ik heb mijn geld terug geboekt en gebeld wat denk je ik heb 20-10-15 een kennisgeving van betaling gekregen en weer boxershort actie ondernemen

ik wens dat dit slecht berijkbaare mallefiede bedrijf mijn gevens wist en dat ik nooit meer door hun wordt lastig gevallen zowel telefonisch als financieel.
dus die kennisgeving drijgbrief van € 27.08 wil ik niet betalen en wil ook niet door jura incasso hiervoor beboet worden.dus netjes met mij afhandelen en geen achtervolging meer in wat voor een vorm dan ook in de toekomst.

Wij vinden dat SaranzaParis.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SaranzaParis.com?