Klacht SaranzaParis.com: GEEN PROEFZENDING BOXERSHORT VAN SARANZA PARIS ONTVANGEN, MAAR WEL AL GELD VAN MIJN REKENING INCASSEREN: KLACHT SARANZAPARIS.COM

Kris

Enkele maanden terug werd ik gebeld door een call center voor een of andere gratis aanbieding voor een boxershort zonder abonnement en verplichtingen volgens de operator. Ben zo dom geweest het spelletje mee te spelen en mijn rekeningnummer door te geven. De proefzending met boxershort ging binnen 3 weken naar mij opgestuurd worden. Ik heb nooit een boxershort ontvangen en op 16-09-2015 werd er geprobeerd om 5,95 EUR te incasseren van mijn rekening door Jura Incasso CV. Daar ik dat bedrijf niet kende heb de incasso ook gelijk geblokkeerd. Later zag ik de omschrijving staan dat om de boxershort van Saranza ging, die ik nooit heb ontvangen.
Ik het bedrijf proberen te bereiken per email maar kon geen contactgevevens terug vinden en heb dan een email naar Jura Incasso gestuurd om mij met onmiddellijke ingang af te melden. Vervolgens kreeg ik van hun een reactie met de raad om een schriftelijke opzegging naar Saranza Paris te sturen, wat ik ook onmiddellijk gedaan heb.

Wij vinden dat SaranzaParis.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!