Klacht SaranzaParis.com: Kan niet eens

Jose

Geachte mensen van SaranzaParis.

Vandaag 13-10-2015 viel er van uw bedrijf een brief op mijn deurmat, met daarin de belofte dat de welkomstaanbieding binnenkort ook zou komen.
Het gaat hier om een heren boxershort die zonder tegenbericht van mijn kant om de 2 maanden gestuurd zal worden.
Nu duiken er dus problemen in mijn hoofd op want A: ben ik geen man, en er woont er hier (helaas) ook geen één, B: Ga ik nooit op zulke aanbiedingen in omdat ik de addertjes onder het gras wel weet. C: Ik graag de geluidsband van 29-09-2015 wil horen omdat u zegt dat op die dag wij de overeenkomst hebben gesloten, D: Ik minimaal ANDERHALF UUR bezig ben geweest om contact met u te krijgen, wat duidelijk niet lukt.
En C: Zelfs al zou ik zaken met u willen doen, ik dit helemaal niet kan/mag omdat ik in de WSNP zit.
Misschien begrijpt u dat ik dus niks, noppes, nada nul,nul% met deze vreemde manier van zaken doen te maken wil hebben.

J van den Brink

Ik wil liever niets met dit bedrijf te maken hebben.

Wij vinden dat SaranzaParis.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SaranzaParis.com?