Klacht SaranzaParis.com: onterecht rekening ontvangen

Geesjekapma

Kennisgeving van Saranza Paris ontvangen dat ik een achterstand in betaling zou hebben.
De rekening zou door mij gestorneerd zijn. Gaat om levering van boxershorts.

Ik heb deze boxershort niet besteld en ben dan ook niet van plan deze rekening te betalen. Op het moment dat ik een brief heb gekregen van een abonnement voor boxershort heb ik het bedrijf gebeld. En deze heeft me verzekerd dat ze de aanvraag voor een gratis boxershort en het abonnement zouden stopzetten. Nu 3 maanden later krijg ik een herinnering met melding dat ze naar een deurwaarder gaan.
Toen ik belde bleek ook al na beluisteren van de band dat ik inderdaad niet degene was die op de band stond. Vandaar dat ze ook akkoord gingen met het niet verzenden van de gratis boxershort en stoppen van het abonnement. Ik begrijp dus niet waarom ik nu deze kennisgeving ontvang. Zal zelf ook nog een brief schrijven naar het bedrijf te Rotterdam en Capelle aan de IJssel.

Zoals telefonisch al besproken: Ik ben niet degene die de bestelling heeft geplaatst. Bestelling is stopgezet en abonnement zou zijn geannuleerd. Dus rekening had nooit verstuurd moeten worden. Heb niets ontvangen, dus deze rekening is onterecht.

Wij vinden dat SaranzaParis.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!