Wij vinden dat Sareau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sareau: Komt stelselmatig zijn afspraken niet na
Details
Klacht
Sareau komt zijn afspraken niet na en heeft ons voorafbetaalde geld gebruikt voor andere doeleinden waardoor wij bijna een half jaar hebben moeten wachten ipv de zes weken. Dit is overigens uiteindelijk verteld door het bedrijf zelf.Dit nadat ons steeds werd verteld dat er betaald was en er geleverd zou worden maar wat niet het geval was.
Na het plaatsen van een andere review kregen wij een mail met daarin geschreven dat het voor ons beiden beter is dat de review verwijderd gaat worden.
Daarnaast werd er een bedrijf in de mail genoemd waarvan Sareau denkt dat mijn man [geschreven met naam en toenaam] daar werkt.
Even voor de duidelijkheid, de naam van mijn man is nergens genoemd in de correspondentie maar hij heeft alleen de betaling verricht met een privé rekening.
Ook werd er gezegd dat wij ze persoonlijk hadden moeten benaderen en niet haatdragend moeten zijn.
.
Sareau is meerdere keren hier door mij op een nette manier aangesproken maar er kwam steeds een ander verhaal/verklaring.
Haatdragend zijn we niet en wrok voelen we ook niet, maar de consument heeft het recht om te weten met wie ze in zee gaan. Dit hadden wij ook graag van tevoren willen weten om ellende te voorkomen.
We kregen een compensatie van 4%, wat zeker de kosten niet dekte.
Gewenste oplossing
Wij zouden graag zien dat het bedrijf zijn verantwoordelijkheid neemt en het niet op de consument afschuift met dat soort mails.De consument heeft recht op een eerlijk en duidelijke stand van zaken.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.