Klacht Sareau: Komt stelselmatig zijn afspraken niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374180
Gebruiker
E.M. Kamerich
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sareau komt zijn afspraken niet na en heeft ons voorafbetaalde geld gebruikt voor andere doeleinden waardoor wij bijna een half jaar hebben moeten wachten ipv de zes weken. Dit is overigens uiteindelijk verteld door het bedrijf zelf.
Dit nadat ons steeds werd verteld dat er betaald was en er geleverd zou worden maar wat niet het geval was.

Na het plaatsen van een andere review kregen wij een mail met daarin geschreven dat het voor ons beiden beter is dat de review verwijderd gaat worden.
Daarnaast werd er een bedrijf in de mail genoemd waarvan Sareau denkt dat mijn man [geschreven met naam en toenaam] daar werkt.
Even voor de duidelijkheid, de naam van mijn man is nergens genoemd in de correspondentie maar hij heeft alleen de betaling verricht met een privé rekening.
Ook werd er gezegd dat wij ze persoonlijk hadden moeten benaderen en niet haatdragend moeten zijn.
.
Sareau is meerdere keren hier door mij op een nette manier aangesproken maar er kwam steeds een ander verhaal/verklaring.
Haatdragend zijn we niet en wrok voelen we ook niet, maar de consument heeft het recht om te weten met wie ze in zee gaan. Dit hadden wij ook graag van tevoren willen weten om ellende te voorkomen.
We kregen een compensatie van 4%, wat zeker de kosten niet dekte.

Gewenste oplossing

Wij zouden graag zien dat het bedrijf zijn verantwoordelijkheid neemt en het niet op de consument afschuift met dat soort mails.

De consument heeft recht op een eerlijk en duidelijke stand van zaken.

Geboden oplossing
Sareau heeft niet gereageerd op of na deze reactie. Ons advies is en blijft om niet in zee te gaan met dit bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sareau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sareau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen