Klacht Sarenza: Bestelling geannuleerd, wel betaald.

Klachtnummer
# 327520
Gebruiker
S. Kagie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb gisteren schoenen besteld bij Sarenza, via Ideal betaald. Kreeg per mail bericht dat de bestelling is geannuleerd omdat de betaling niet gelukt is. Klopt niet, bedrag is van mijn rekening afgeschreven en bijgeschreven op de rekening van Sarenza. Klantenservice onbereikbaar, na 16 minuten naar een irritante mevrouw geluisterd te hebben die mij verzekerde dat ik z.s.m. geholpen zou worden werd de verbinding verbroken. Daarna nog een keer geprobeerd, maar lukt ook niet.


De oplossing

Z.s.m. mijn geld terug! Schoenen wil ik niet meer.
Ik zie op social media dat ik beslist niet de enige ben waarbij dit gebeurt. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in Sarenza.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sarenza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen