Klacht Sarenza: Klantenservice niet bereikbaar en link voor aanmelden nieuwsbrief met korting werkt niet.

Klachtnummer
# 338327
Gebruiker
Kinderen&5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Volgens de website kun je als je aanmeld voor de nieuwsbrief 20% korting krijgen bij de eerste bestelling.
Deze link werkt niet.Direct geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice om 15.30 uur. Te horen gekregen dat ze gesloten zijn.
De klantenservice is volgens Sarenze beschikbaar van maandag-vrijdag van 9 tot 17.00 uur .
Volgende dag gebeld op vrijdag 10.15 uur. Vervolgens 15 minuten in de wacht gehangen en plotseling kwam de mededeling dat ze gesloten waren.
Uitermate klant onvriendelijk!! Nu maar hopen dat de bestelling correct wordt geleverd.

De oplossing

Alsnog de korting van 20% op mijn bestelling toekennen omdat ik mij heb ingeschreven voor de nieuwsbrief als nieuwe klant. Tevens een antwoordt op een mail die ik Sarenze gestuurd heb met opheldering waarom de link niet werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sarenza?