Klacht Sarenza: Niet te bereiken de klantenservice

Klachtnummer
# 338424
Gebruiker
Visser6
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb schoenen besteld en die heb ik.geretourneerd.de code bij post nl pakte hij niet .dus zij plakken er zelf een code op.hopelijk gaat het goed als ik het zo lees bij andere houd ik mijn hart vast .
Maar het volgende is ik bel ze op er komt een vervelende vrouwenstem die zegt het is druk oke prima ik wachten. Toen zei ze steeds we zijn u niet vergeten.en na 15 minuten we zijn dicht .Ja hoe dan ze zeggen we zijn tot 13.00 open en tot 18.00 .dus 4 keer terug gebeld .4 keer dat gezeik. Ze adverteren met als je snel contact wil.bel.ons maar ze zijn geen eens te bereiken super super slechte service.

De oplossing

De klantenservice verbeteren .als ze niet te bereiken zijn laat dan geen mensen zo lang aan de telefoon wachten. Bij 15 minuten hoor je we zijn dicht .dat is sowieso al raar .want ze adverteren met we zijn voor snelle service te bereiken tot 18.00 .dit was 11 uur .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sarenza?