Klacht Sarenza: Onbereikbare klantenservice

Klachtnummer
# 268375
Gebruiker
Boaz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het duurt al meer dan een week voor dat mijn pakketje ingescand word door DHL. Het zou maar 2 dagen horen te duren. Ik ben zeer ontevreden over de bereikbaarheid van Julie. Ik heb €75 betaald en niks gekregen. Ik wil graag dat Julie hier werk van maken en het in orde maken! Dat is waar Julie voor betaald krijgen en ik voor betaald hebt! Met vriendelijke groet Boaz Vis

Gewenste oplossing

Een excuus en reden waarom het zo lang duurt en mij persoonlijk benaderen! Ik zou het zeer waarderen als mijn pakket deze week nog word ingescand door DHL!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sarenza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen