Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sarenza: Onbereikbare klantenservice
Details
Klacht
Het duurt al meer dan een week voor dat mijn pakketje ingescand word door DHL. Het zou maar 2 dagen horen te duren. Ik ben zeer ontevreden over de bereikbaarheid van Julie. Ik heb €75 betaald en niks gekregen. Ik wil graag dat Julie hier werk van maken en het in orde maken! Dat is waar Julie voor betaald krijgen en ik voor betaald hebt! Met vriendelijke groet Boaz VisGewenste oplossing
Een excuus en reden waarom het zo lang duurt en mij persoonlijk benaderen! Ik zou het zeer waarderen als mijn pakket deze week nog word ingescand door DHL!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.