Klacht Sarenza: Pakket niet geleverd. Geen reactie op telefoon en mail. Ordernr: 09801139

Klachtnummer
# 193322
Gebruiker
Suus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 okt een bestelling gedaan; schoenen maat 26 voor mijn dochter.
Tot op heden geen pakket ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar.
Op mail wordt niet gereageerd.
Wel al een seintje naar DHL, zij hebben echter nog geen pakket ontvangen.

De oplossing

Graag bestelling annuleren en zsm geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sarenza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen