Klacht Sarenza: Schoenen geretourneerd, maar een jaar later nog steeds geen geld terug van Sarenza

Klachtnummer
# 48220
Gebruiker
SQ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25-01-2013 bestelde ik online een paar schoenen bij Sarenza. Die werden op 31-01-2013 afgeleverd, op compleet het verkeerde adres. Er is bij mij nooit aangebeld.
De schoenen voldeden niet aan de verwachtingen; ik bestelde een maat 39 maar ze vielen eerder als een maat 37. Ik heb ze daarom retour gezonden via het dichtstbijzijndste Kiala Punt.
Op 9-2-2013 kreeg ik mail van Sarenza dat ze een terugbetaling hadden uitgevoerd op 9-2-2013 en dat ie binnen enkele dagen zou zijn beijgeschreven. Maar er kwam niks.
Op 21-02-2013 kreeg ik mail van Sarenza dat de retourzending in goede orde ontvangen was maar er een kwaliteitscontrole moest plaatsvinden. Op 22-02-2013 kreeg ik mail van Sarenza dat de kwaliteitscontrole had plaatsgevonden en de schoenen teruggelegd waren in het magazijn. terugbetaling zou binen 7 dagen plaatsvinden.

Sarenza heeft echter nooit terugbetaald.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug! En een eerlijke heldere verklaring voor de onverkwikkelijke gang van zaken tijdens het gehele verloop van deze bestelling en een excuus voor het nalaten terug te betalen lijkt me ook op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sarenza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen