Klacht Sarenza: Schoenen nog steeds niet retour ontvangen????

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 65854
Gebruiker
mevr bos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor het eerst schoenen besteld bij Sarenza.kon een korting van 10 euro krijgen als ik mij direct inschreef voor de nieuwsbrief,korting nooit ontvangen.

Schoenen waren veel te klein,dus terug gestuurd via DPD met de retourbon die ik van Serenza kreeg.

Na anderhalve week zie ik bij Serenza in mijn account,dat ze de schoenen nog niet terug hebben.
Ik heb een klacht ingedient bij DPD waarom dit zolang duurt en waar het pakketje gebleven is,blijkt dat Sarenza dit al dagen geleden ontvangen heeft.
Nu 5 dagen later staat nog steeds in mijn acount,schoenen niet retour ontvangen.
Ik heb al 2 emails met bewijzen van DPD naar Sarenza gestuurd,maar ik krijg geen enkel antwoord terug.
Geld nog niet terug gekregen.

De oplossing

Graag geld retour zodat ik andere schoenen kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sarenza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    mevr bos
    Datum
    heel lang op mijn geld retour gewacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr bos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sarenza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen