Klacht SAS: Bagageprobleem

Klachtnummer
# 268929
Gebruiker
Arnout b
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het inchecken op Schiphol werdt ons verteld dat de bagage werdt doorgelaybeld naar onze bestemming alta via Oslo
Bij aankomst op Oslo moesten we 3 uur wachten op de vlucht naar alta toen we naar de gate wilden gaan konden we niet door de poortjes omdat onze bagage niet afgehaald was toen we naar de bagageband terug gingen stond een gedeelte bagage op de band en een gedeelte was weggehaald gemeld bij de sas en heeft toen onze bagage weer op de band geplaatst
Dit schijnt veel vaker voor te komen op Oslo
Met als resultaat dat we ons moesten haasten om onze vlucht nog te halen naar alta

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SAS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?