Klacht SAS: Geen geld terug gekregen

Klachtnummer
# 496947
Gebruiker
VierdeDoorn#370
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben ons geld nog niet terug gekregen van sas ivm annulering. Waar wij wel recht op hebben. En ze hebben zelfs een mail gestuurd om welk bedrag het gaat en dat ze het hebben overgemaakt. Je kan 100 keer bellen maar ze doen gewoon niks.

De oplossing

Het geld overmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SAS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SAS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen