Klacht SAS: SAS luchtvaartmaatschappij is onbereikbaar voor eenvoudige vragen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128211
Gebruiker
Michiel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eenvoudige vraag: of 45 minuten overstaptijd in Stockholm (Arlanda) voldoende is om de aansluitende vlucht (ook van SAS) te halen, en wat er gebeurt als je die vlucht mist, zoals wie een vervangende vlucht moet betalen. Ik bel het service nummer (35ct.m) en na eindeloze nutteloze teksten en muziek, en de mededeling dat extra betalende klanten voorrang krijgen, hang ik op. Dan via een contactformulier de vraag ingestuurd: krijg na 2 dagen een volkomen nietszeggend antwoord met reclame en info over mijn eigen vlucht die ik natuurlijk zelf al had. Antwoorden naar "Customer Care" op het mailtje is niet mogelijk: noreply@flysas.net. Wat een ergernis en tijdverspilling. Ik vind dit geen beleefde manier om met je klanten om te gaan.

De oplossing

Een antwoord op mijn vraag, en een betere bereikbaarheid voor klanten, dus gewoon e-mail adres en een telefoon die opgenomen wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SAS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Michiel
    Datum
    Zie mijn drie stukjes tekst hieronder: ik heb niets gehoord van SAS.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michiel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?