Klacht Satellietdiscount: Aanschaf een Philips 8141 HD 500 GB receiver na de derde keer te hebben omgewisseld is de receiver nog niet goed.

Klachtnummer
# 28583
Gebruiker
Geert59
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij life TV pauzeren slaat hij volledige stukken over of beeld staat stil maar je hoor wel het geluid doorgaan. ik kan hem nu regelmatig niet van zender verwisselen ik zal hem eerst uit moeten doen en weer opstarten zodat ik weer verder kan. Maar het kan nog erger ik ben nu ook niet meer in staat een voor geprogrammeerde programma op te nemen dit doet hij niet meer, en ook handmatig een programma opnemen gaat niet meer. Ook de tweede en de derde receiver heeft een probleem niet alles is van het zelfde aard maar normaal TV kijken bij life pauzeren gaat niet goed.
Al met al een slecht apparaat.

De oplossing

Aankoop bedrag terug met geleden schade van diverse keren van verzending

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Satellietdiscount hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Satellietdiscount?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen