Klacht Satellitecity: Geen geld terug bij retourzending

Klachtnummer
# 23920
Gebruiker
Eggink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10-01-2013 heb ik een digitenne-recorder besteld bij Satellitecity voor 85,90 Euro en deze betaald met ideal. Het apparaat voldeed niet aan de verwachtingen: het bleek voornamelijk een receiver te zijn met een zeer kleine opname-functie. Ik heb daarop aan de Helpdesk van Satellitecity een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik het apparaat terug zou sturen. Vervolgens gedaan binnen de gestelde tijd (14 dagen).
T.n.t. echter geen geld retour ontvangen. Op mijn herhaalde mailtjes wordt niet gereageerd (alhoewel men schrijft te zullen reageren binnen 48 uur), telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar op het door hen opgegeven telefoonnummer klantenservice.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Satellitecity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Satellitecity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen