Opgelost door Saturn: ASUS laptop toetsenbord kapot binnen garantieperiode

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30713
Gebruiker
J.H. Brinker
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 20 september 2012 kocht ik bij Saturn in Groningen Asus laptop F501A. Op het toetsenbord is de toets V is losgeraakt. Daarnaast functioneert de spatiebalk niet naar behoren. De gebreken zijn niet eerder kenbaar gemaakt omdat de laptop niet eerder gemist kon worden i.v.m. studie. Nu krijg ik een bericht dat er sprake is van val-/druk-/stootschade en ik de reparatie zelf moet betalen. Er is nooit iets gebeurd met de laptop waardoor ik zelf de schade heb veroorzaakt. Saturn neemt vooralsnog klakkeloos het advies van Asus over. Vandaag 28 juli een brief gestuurd naar Saturn in Groningen om heroverweging. Wordt (hopelijk positief) vervolgd.

De oplossing

Kosteloos vervanging van het toetsenbord.

4 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Brinker,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb vanmorgen telefonisch de klacht met u doorgenomen.Zoals aangegeven is er aanvullende informatie bij het geautoriseerde service center opgevraagd om een beter beeld te krijgen bij de gestelde analyse.Zodra er meer bekend is neem ik contact met u op om deze informatie met u door te nemen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    J.H. Brinker
    Datum
    Helaas, na een snelle 1e reactie van de klantenservice van SATURN Nederland , niets meer gehoord van zowel de klantenservice als van SATURN Groningen.
  3. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Brinker, Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de afhandeling met u doorgenomen.Zoals aangegeven verwacht ik dat uw notebook deze week terug is bij Saturn Groningen. Ik zie uw reactie graag tegemoet zodra u de notebook in goede staat heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  4. Auteur
    J.H. Brinker
    Datum
    De laptop is kosteloos gerepareerd. Ik ben uitermate tevreden over de wijze waarop Saturn Nederland de klacht heeft begeleid en afgehandeld. De laptop is gerepareerd. Er is een nieuw toetsenbord gemonteerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H. Brinker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen