Opgelost door Saturn: Bestelling niet geleverd

CeeJay

In de middag van 4 december heb ik 2 producten besteld op de webshop van Saturn. Bij beide producten werd aangegeven dat wanneer deze voor 22:00 besteld zouden zijn, ik ze de volgende dag in huis zou moeten hebben (lekker met Sinterklaas). Nu is dit niet het geval, na een aantal keer gebeld te hebben met de klantenservice (die me niet kon helpen vanwege een storing) is de maat nu vol. Een medewerkster verteld mij dat ik maar gewoon geduldig moet wachten tot mijn producten op voorraad zijn en dan zullen deze in 1x worden verzonden. Wanneer ik aangeef dat tot op heden er op de website staat dat de producten de volgende dag worden geleverd krijg ik het antwoord 'dat heeft u fout gezien'. Ik wil niet weken wachten op mijn producten en vraag of het mogelijk is deze in de winkel op te halen. Dat kan maar moet ik wel in de winkel betalen en de online order annuleren. Maar deze order kan pas geannuleerd worden wanneer de storing voorbij is en daar moet ik dan zelf weer voor bellen
BELACHELIJK

Een tegemoetkoming voor de gemaakte belkosten en op het aankoopbedrag dat ik al heb moeten betalen ondanks het feit dat Saturn mij verkeerd heeft geïnformeerd over de levertijden waarop ik met Sinterklaas dus met lege handen heb gestaan.

Saturn
    Beste meneer Jagram,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb zojuist de klacht telefonisch met u doorgenomen.Zoals aangegeven hebben wij op dit moment technische storingen in het systeem waardoor er helaas bepaalde bestellingen niet naar behoren verlopen.Ik heb uw klacht voorgelegd bij Saturn Online. Zij bellen u terug zodra er meer bekend is.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    CeeJay
    Na contact met 2 medewerkers van saturn, is het 1 en ander opgelost. Enige wat nog rest is dat de cadeaukaart met het bedrag dat mij is toegezegd nog wordt opgestuurd want die heb ik nog niet binnen en dan heb ik de mogelijkheid de klacht te sluiten
    CeeJay
    Ben naar tevredenheid geholpen.

CeeJay

Ook een klacht indienen over Saturn?