Opgelost door Saturn: bestelt en betaald,saturn geef niet thuis!!!

eljakone

Heb een waterkan met 3 filters bestelt bij saturn via de website , er is ook betaald via ideal , heb prompt 2 e-mails met opdracht bevestiging ontvangen , sinds dien heb ik al 3 maal een vraag/klacht gemaild wat de stand van zaken is , en niets meer vernomen.

Ticket Nr. zijn 390935 . 390936 . 401579
Bestelling betreft;
Art.nr.1184595
Beschrijving : Waterfilterkan MARELLA COOL WIT + 3 filters
Aantal. 1
Stuksprijs. 18,00 EUR
Totaal . 18,00 EUR

Daar het bedrijf (saturn) niet reageert ben ik genoodzaakt om stappen te ondernemen om mijn bestelling te krijgen.

Ik wil mijn bestelling zo snel als mogelijk in ontvangst nemen !!! Ze hebben mijn geld genomen via ideal dus ik wil mijn product.

Saturn
    Geachte meneer Kok,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik vind het spijtig te constateren dat er niet wordt gereageerd op door u aangemaakte tickets. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Ik heb na het lezen van uw klacht contact opgenomen met mijn collega van Saturn Online en uw klacht voorgelegd.Uw klacht wordt verder door Saturn Online in behandeling genomen. Zij zullen spoedig telefonisch contact met u opnemen om de klacht met u door te nemen.Om er zeker van te zijn dat er telefonisch contact met u is geweest neem ik morgen om 16.00 contact met u op.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
    Saturn
    Geachte meneer Kok, Bedankt voor uw reactie.Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad een o.a. aangegegeven dat uw product hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen wordt geleverd.Om er zeker van te zijn of uw bestelling is naar wens is geleverd neem ik aanstaande vrijdag middag 16.00 uur telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

eljakone

Ook een klacht indienen over Saturn?