Opgelost door Saturn: Bezorgklacht

P.L.

Maandagavond 09-09-2013 televisie online besteld, zou binnen 24 uur geleverd worden. Kreeg gelijk een mail van hun bezorgservice Fiege dat ze dinsdag tussen 10.30 en 12.30 uur zouden leveren. Nou de leveringstijd liep steeds verder op en er werd niets geleverd. Woensdagochtend gebeld met de klantenservice van Saturn, kreeg een tel.nr. van Fiege. Zij vertelden mij dat er van alles was mis gegaan, maar wat wisten ze niet. Kreeg toen het tel.nr. van het verdeelpunt en zij vertelden dat ze konden zien dat de monteur wel langs geweest was. Nou niet dus want ik heb geen "niet thuis" kaartje gehad, ben ook niet gebeld en tenslotte liep de verwachte leveringstijd ook nog gewoon door op internet. Hierna mail gestuurd naar Saturn en daar is inhoudelijk nooit behoorlijk op gereageerd, ja de standaard antwoorden. Daarna heb nog gebeld en ze zouden terugbellen, maar dat moet nog steeds gebeuren. Televisie is donderdagochtend geleverd, maar online zal ik nooit meer wat bestellen bij Saturn !

Overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar span je als bedrijf dan in
om te zoeken naar een goede oplossing en kom je beloftes na. Stuur je klant niet met een kluitje het riet in. Laat je klant niet zelf uitzoeken wat er fout ging maar neem je verantwoordelijkheid.

Saturn
    Beste meneer van Schaik,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega bij Saturn Online.Zij hebben mij inmiddels doorgegeven dat er het één en ander met u is doorgenomen en ge-e-maild en dat er volgende week maandag vervolg contact is om uw klacht verder door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Saturn Online uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    P.L.
    Vandaag, zoals afgesproken, contact opgenomen en de klacht uitvoerig besproken. Saturn heeft begrip en zal intern met de klantenservice de gang van zaken bespreken. Zij moeten de klant informeren over voortgang van leveringsproces en niet andersom. Naar tevredenheid opgelost !
    Naar tevredenheid afgehandeld.

P.L.

Ook een klacht indienen over Saturn?