Opgelost door Saturn: Bijbetalen na niet repareren

Fakir

Wij hebben bij Saturn Heerhugowaard een popcorn hour c300 in de aanbieding gekocht. Na ruim een jaar ging deze stuk. Wij wilden deze ter reparatie aanbieden er werd ons aangeboden om een andere in de winkel uit te zoeken. Echter werd aangegeven dat de C300 niet meer door Saturn werd verkocht en dat wij dan een andere duurdere diende uit te kiezen. We ontvingen dan het aankoopbedrag retour d.m.v. een bon (geen geld) en diende de rest bij te betalen. Omdat we verbouwereerd waren en de medewerker voet bij stuk hield en we geen geld retour konden ontvangen maar alleen in de winkel konden besteden hebben we een andere uitgekozen en bijbetaald. Achteraf zit het me niet lekker. Je moet er toch van uit kunnen gaan dat wanneer iets onder de garantie valt en niet wordt gerepareerd je een gelijkwaardig product kunt ontvangen (zonder bij betaling) en wanneer deze niet meer wordt geleverd een opvolgende product?

Compensatie van het bedrag dat we nu hebben bij moeten betalen voor een andere Popcorn.

Saturn
    Geachte meneer/mevrouw Fakir,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen er bij het ontbinden van de koop het een en ander verkeerd is verlopen. Welgemeende excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Zoals aangegeven heb ik uw klacht voor gelegd bij Saturn Heerhugowaard met het verzoek telefonisch contact met u op te nemen en de klacht verder in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld door Saturn Heerhugowaard.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn Nederland
    Fakir
    Een compensatie ontvangen d.m.v. een bon voor de reactie van de medewerker welke bij ons aan heeft gegeven dat we direct iets anders in de winkel uit moesten zoeken en geen geld terug ontvingen.

Fakir

Ook een klacht indienen over Saturn?