Opgelost door Saturn: Galaxy tab2 omruilen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 6290
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een Galaxy Tab 2 gekocht. Een paar dagen later gebeld, omdat deze niet bevalt. Ik wilde hem graag omruilen ( tegen de duurdere Ipad2 ).

Ik zou dan de meerprijs moeten betalen(wat logisch is), maar ook nog eens refurbishkosten (bijna 50 euro). Binnen 1 week (de software zou eruit moeten) Het is een tablet, dus niets geen herinstallatie of wat dan ook, gewoon fabrieksreset.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Van saturn de mogelijkheid gekregen om zonder refurbishkosten te ruilen! Helemaal top!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen