Opgelost door Saturn: games, niet leveren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43584
Gebruiker
Dylan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 3/4 december heb ik twee games besteld, hier stond bij beiden voor 22:00 besteld volgende dag in huis, kon ook niet kiezen voor gescheiden levering. na 3 dagen heb ik een email gestuurd omdat ik hem nog niet binnen had, na nog is een paar dagen gewacht te hebben heb ik nog een email gestuurd. Na uiteindelijk 12 dagen gewacht te hebben heb ik gebeld en werd ik "geholpen" ik kreeg twee opties of wachten tot 3 januari want het bleek dat één van de games niet geleverd kon worden, Ik vroeg nog waarom er geen contact met mij was opgenomen hierover maar dat kon ze niet vertellen. of de game die niet geleverd kon worden annuleren dit zou inhouden dat dan de anderen game wel eerder geleverd kon worden. Ik vroeg nog of die anderen game gewoon gestuurd kon worden en dan dat ik graag wil wachten op de anderen maar dit kon niet. Toen ik hier uitleg over vroeg waarom het niet kon wou of kon ze geen antwoord opgeven. Nu heb ik na al dat wachten mijn games niet binnen en moet ik meer betalen.

De oplossing

Graag zou ik de game die ik moest annuleren om mijn anderen game op een "acceptabele" tijd binnen te krijgen als nog willen, hier wil ik natuurlijk gewoon voor betalen maar niet meer dan ik eerst gedaan heb.

2 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste heer Donkers, Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
    Ik heb begrepen dat er inmiddels contact met u is opgenomen en dat uw klacht is opgelost. Indien u van mening bent dat uw klacht niet is opgelost, hoor ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
  2. Auteur
    Dylan
    Datum
    Er werd snel gereageerd, sneller dan bij hun op de website dus daar ben ik zeer tevreden over. Ondanks de omstandigheden ben ik tevreden over Saturn, er kan altijd een fout gemaakt worden maar bij mij gaat het er om hoe die wordt opgelost. Dit is dan ook netjes gedaan. Nu kijken of het gaat lukken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dylan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen