Klacht Saturn: Gebrek aan service medewerkers Saturn Nieuwegein

klachten

6 januari een magnetron Sharp R941INW aangeschaft. Zaterdag in nieuwe woning opengemaakt. Glas was helemaal aan diggelen, dus gelijk weer dichtgemaakt. Bij Saturn op 13 januari mogen omruilen, maar magnetron is niet meer in het magazijn, terwijl hij wel in voorraad staat! We mogen het demo model meenemen, maar dat willen we niet . Ook een goedkopere kunnen we kopen maar dat willen we ook niet. Er wordt dezelfde besteld, maar we willen graag de levertijd exact weten. Tussen 5-10 werkdagen wordt ons verteld. Omdat we de magnetron snel in gebruik moeten nemen (andere thuis is stuk), willen we wel bestellen maar ook ons geld (voorlopig) terug tot dat het bestelde er is. Dat kan echter niet. Na een telefoontje de week daarop van ons horen we dat de magnetron uiterlijk dinsdag 21 januari aanwezig is. Niets gehoord .... 24 januari zelf maar weer naar de winkel. Niet aanwezig:conclusie 300 euro kwijt, geen magnetron en vooral gebrek aan service Saturn!

Wij willen ons geld terug, het kan niet zo zijn dat wij 300 euro kwijt zijn en dan geen magnetron daarvoor geleverd hebben gekregen. Vandaag is er een mail gestuurd door de medewerker naar Sharp, maar ik ben bang dat dezelfde magnetron niet snel te leveren is. Dus wij willen graag het heft in eigen hand en geld terug om ergens anders een magnetron aan te schaffen die ten eerste niet kapot uit de doos komt en ten tweede in voorraad is.

Saturn
    Geachte mevrouw Koppen, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb een bericht op uw voicemail ingesproken met het verzoek om contact met mij op te nemen om uw klacht door te nemen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Saturn
    Geachte mevrouw Koppen, GIstermiddag heb ik u telefonisch gesproken en heb ik de klacht samen met u doorgenomen. Zoals afgesproken heb ik uw klacht aan Saturn Nieuwegein voorgelegd en hen verzocht om vandaag contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat Saturn Nieuwegein uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    klachten
    Vandaag (nu 21.00 uur) nog geen telefoontje van Saturn gekregen. Er is geen probleem opgelost, het wordt juist veel groter!!
    Nog geen magnetron, 300 euro kwijt aan een magnetron die niet te leveren is, telefoonkosten gemaakt om naar Floor van het hoofdkantoor terug te bellen, stroomkosten voor mijn laptop om weer mijn klacht te herhalen. Hopeloos!!!!!!!!!!!!!!!
    Saturn
    Geachte mevrouw Koppen, Van mijn collega's van Saturn Nieuwegein heb ik begrepen dat zij u telefonisch niet hebben kunnen bereiken en gisteren een bericht op uw voicemail hebben ingesproken. Graag verneem ik of de oplossing die zij u bieden naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    klachten
    Ik heb het idee dat door de klacht op klachtenkompas te zetten, Saturn actie heeft ondernomen. Als klant van Saturn in de 1 op 1 situatie, wordt je als klant niet gehoord. Ze moeten gewoon zelf gelijk, zonder bemiddeling, de klacht naar tevredenheid kunnen oplossen en daar schort het bij Saturn aan. Achteraf veel excuses en een cadeaubon maakt wel iets goed, maar voortaan toch eerst andere elektrowinkels bezoeken die service geven.

klachten

Ook een klacht indienen over Saturn?