Opgelost door Saturn: Geen actie bij kapotte oplader

wim

Op 3-12 heb ik mijn 4 maanden oude oplader aangeboden voor reparatie. Deze reparatie zou 15 werkdagen duren. Na deze dagen had ik nog niets vernomen van Saturn Dordrecht. Op dat moment bleek de oplader nog in het distributiecentrum van Saturn te liggen. Pas nadat ik geklaagd had was het mogelijk om deze op te sturen naar Lenovo. Binnen enkele werkdagen kreeg ik een oplader terug, maar deze was niet compleet. Dit door een fout bij het opstellen van het reparatieformulier. De servicemedewerkster zou contact opnemen met Lenovo en mij op de hoogte houden per mail. Toen ik het toch wel erg lang vond duren ben ik weer wezen klagen(de 6 keer ondertussen) en zou er wat gereld worden en zou ik deze keer telefonisch op de hoogte worden gehouden. Ook aan deze afspraak hield men zich niet. Toen ik hier over ging klagen werd de schuld gelegd bij Lenovo, terwijl juist Saturn twee keer in de fout ging. Ook bleek een internationaal bedrijf als Lenovo onbereikbaar te zijn voor hun zakenpartners.

Zo spoedige mogelijke vervanging van het kapotte product; nakomen van afspraken

Saturn
    Beste meneer Jongeneel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist gebeld maar kon u helaas niet bereiken.Mijn collega bij Saturn Dordrecht heeft aangegeven dat zij u inmiddels hebben geholpen met een vervangende kabel. Echter bleek na het vervangen van de adapter dat de notebook niet naar behoren functioneert waardoor u deze inmiddels ter reparatie heeft aangeboden.Wij vertrouwen erop dat uw notebook naar behoren wordt hersteld.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    wim
    Ik heb inderdaad een nieuwe oplader gekregen, maar zodra ik deze gebruikte viel mijn laptop uit en deed niks meer. Mijn laoptop is nu in de reparatie en ik hoop dat Saturn deze keer geen 3 fouten maakt in 1 reparatie. voorlopig dus maar even afwachten dus.