Opgelost door Saturn: Geen geld terug ondanks toezegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30247
Gebruiker
EvD
Datum
4 reacties

Details

De klacht

27mei bij saturn online een wasmachine, tv en home cinema set besteld. Deze zouden na betaling binnen 1a2 werkdagen verzonden worden. Op 29mei werden de wasmachine en de tv inderdaad geleverd, de cinema set niet want deze was ZOEK! Ik zou zo spoedig mogelijk gebeld worden. Niets gehoord en zelf maar de klantenservice gebeld waar ze een ticketnr voor me aangemaakt hebben (410000). De set bleek echt kwijt en er zou een 2e verzending ingepland gaan worden. Na weer niets gehoord te hebben heb ik op 5jun de set geannuleerd. Geld zou geretourneerd worden. De volgende ochtend kon opeens de set geleverd worden, deze heb ik geweigerd en de set is de vrachtwagen niet uitgeweest. Op 17jun heeft saturn inderdaad geconstateerd dat ik geannuleerd had en zou het geld binnen 7werkdagen gestort worden. Hierna heeft Saturn nog n keer een levering ingepland?? Ik heb weer klantenservice moeten bellen, vonden ze vreemd. Geld weer toegezegd.. Nu weer een maand verder, 20eu telefoonkosten en geen geld!!

De oplossing

Op de saturnsite staat: geld terug na uiterlijk 30werkdagen, deze termijn is nu ruim verstreken dus ik wel mijn geld plus openstaande rente terug en ook een compensatie voor de telefoonkosten want ik heb ondertussen zoveel moeten bellen en 'smeken' om mijn geld terug te krijgen... Lijkt me niet de bedoeling!

4 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste mevrouw van Duijvenboden,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb vorige week telefonisch contact met u gehad en de klacht met u doorgenomen.Hierna heb ik uw klacht bij mijn collega bij Saturn Online voorgelegd. Mijn collega heeft aangegeven inmiddels via e-mail met u contact te hebben.Wij vertrouwen erop dat Saturn Online uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u toch nog vragen of opmerkingen heeft over uw klacht kunt u dit e-mail naar klantenservice@saturn.nl. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    EvD
    Datum
    Inmiddels contact gehad met Saturn en er is het een en ander uitgelegd over de gang van zaken. Heb inmiddels mijn geld + de rente retour gekregen. Ter compensatie voor de telefoonkosten is mij een cadeaubon aangeboden. Er wordt dus moeite gedaan om dit probleem correct af te handelen!
    MvG!
  3. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste mevrouw van Duijvenboden, Bedankt voor uw reactie.Fijn om te vermen dat uw klacht naar behoren is uitgelegd en afgehandeld.Naar aanleiding van uw reactie stel ik voor uw klacht te sluiten.Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan mag u dit e-mailen klantenservice@saturn.nlMet vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  4. Auteur
    EvD
    Datum
    De klacht is correct opgepakt en afgehandeld.
    Eind goed al goed!
    MvG E.v.Duijvenboden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EvD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen