Klacht Saturn: Geen laagste prijsgarantie

Klachtnummer
# 44047
Gebruiker
Sidney John
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb een product die bij Dixons 19,99euro is en bij de Saturn voor 39,99euro wordt verkocht. Heb hierbij gebruik willen maken van de laagste prijsgarantie, maar er werd mij gemeld dat zij het prijsverschil te groot vonden en er niet in mee wouden gaan. Er werd niet naar een ander oplossing gezocht en werd mij gezegd om het zelf maar bij de Dixons te halen.

De oplossing

Graag had ik gezien dat bij het adverteren van laagste prijsgarantie erbij wordt vermeld dat het zo te zien niet op alle prijzen geldt. De beperkingen zouden zichtbaar voor de klant moeten worden.

3 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste heer Poth, Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen zou ik graag vernemen bij welke Saturn vestiging u bent geweest. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
  2. Auteur
    Sidney John
    Datum
    Dit was bij de vestiging Saturn Hoofddorp
  3. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste,Bedankt voor uw reactie.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega bij Saturn Hoofddorp.
    Zij nemen telefonisch contact met u op en handelen uw klacht verder af.Wij vertrouwen erop dat Saturn Hoofddorp uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen