Klacht Saturn: Geopend product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 42916
Gebruiker
Nachtbrenger
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de Saturn online het volgende besteld: 3DS Skylanders Giants Starterpack, in dit pakket zit het spel gecombineerd met 3 poppetjes en een portaal om het spel te kunnen spelen. Toen ik mijn bestelling binnen kreeg was de seal van de doos verbroken, iets wat ik vreemd vond maar mij in eerste instantie niks van aantrok. Na het openen van de doos ontbrak het spel uit de doos, ik moest het terug sturen zodat ik mijn geld terug kon krijgen of ze zouden mij het spel opsturen met spel. Inmiddels is het spel tijdelijk niet meer leverbaar en is er wel een uitgeklede versie aanwezig op de site voor hetzelfde bedrag.

Kortom, ik heb een product ontvangen waarvan het spel uit de doos is gehaald.

De oplossing

Zsm het product dat ik besteld heb, al blijf ik het absurd vinden dat het product geopend is en er wat uit de doos gehaald is.

4 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Hoekstra,Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb de klacht telefonisch met u doorgenomen.Zoals aangegeven heb ik uw klacht voorgelegd bij mijn collega's bij Saturn Online.Saturn Online neemt uw klacht verder in behandeling en neemt spoedig contact met u op.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    Nachtbrenger
    Datum
    Inmiddels is mijn pakketje ontvangen bij de Saturn, nu stond in de mail die ik ontvangen heb dat ze over zouden gaan naar uitbetaling. Al wou ik graag het product ontvangen wat ik besteld heb, nu staat het product weer op de website vermeld (voor 52,-) met een levertijd van 2-4 weken. Mij is via de telefoon verteld dat aangezien het zolang duurt voor ze het product kunnen leveren ik mijn geld terug krijg en dus niet het product wat ik besteld heb. Iets waar ik eigenlijk niet tevreden mee ben.
  3. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste heer Hoekstra,Ik heb van mijn collega van Saturn Online begrepen dat er contact met u is geweest en het pakket 16/12/13 bij u is afgeleverd.Ik ga er vanuit dat uw klacht is afgehandeld, indien u dit anders ervaart verneem ik dat graag van u. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
  4. Auteur
    Nachtbrenger
    Datum
    Uiteindelijk wel het product gekregen waarom ik gevraagd heb, al is dit gegaan met veel onduidelijkheid en hiervoor is uiteindelijk nooit een excuus aangeboden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nachtbrenger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen