Klacht Saturn: jojo'en met de HP pavilion 20-B300ED

B

Alles in één aparaat van HP. bij saturn in Amersfoort gekocht. Nu sinds 28 dec '13 in bezit en nu al voor de 3e keer retour gebracht met een kapotte harddisk. Saturn houd stellig vast aan 3 keer ter reparatie aanbieden. ik had er na de twee reparatie eigenlijk al geen zin meer in. Als de hd er steeds mee stopt moet ik dan op de 4e hd vertrouwen?
De laatste keer kwam het apparaat 2e hands retour met krassen op de kunststof lijst om de monitor. slechte verpakking na reparatie is de oorzaak. Ik vind dat als je een apparaat koopt en nog geen 3 maanden in je bezit hebt (waarvan een groot deel in reparatie) ik wel wat coulance had mogen verwachten wat betreft het aantal keren ter reparatie aanbieden. Ik ben het vertrouwen aardig kwijt. Daarnaast toch flinke extra kosten wat benzine betreft totaal nu 360Km extra gereden om het aparaat bij saturn te kunnen afleveren. Op de vraag hoe men daar over dacht was het natuurlijk mijn keuze om in Amersfoort te komen winkelen tja kort door de bocht

Geld retour en een tegemoedkoming in de reiskosten, begrijp me goed hoor, een apparaat kan stuk en daar is garantie voor, maar om nu drie keer voor de zelfde storing op pad te moeten gaat mij te ver

Saturn
    Geachte heer Buzing, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Amersfoort. Uw klacht wordt door saturn Amersfoort in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Amersfoort. Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland

Ook een klacht indienen over Saturn?