Klacht Saturn: Ken niet ruilen omdat de doos is geopend en de printer is gebruikt

sergeantsteiner

Ik heb op dinsdag 15-10-2013 een all in one printer van Canon gekocht bij Saturn Zuidplein Rotterdam, ben gister 16-10-2013 7 uur bezig geweest met instaleren en lukte niet. Vandaag 17-10-2013 wilde ik de printer ruilen voor een duurdere, krijg je te horen dat het niet ken want de doos is geopend geweest en apparaat gebruikt, heb alleen de aan en uit knop gebruikt. Bij Saturn mag je een apparaat dus niet eerst uitproberen om te kijken of het werkt wat dan is de doos geopend en het apparaat gebruikt, maar dat lijkt me logisch als je het apparaat eerst wil proberen en dan wordt je zo weggestuurd zonder dat ze de doos openen en het product nakijken. Vind dit geen stijl en geen goed beleid.

Ik wil de printer omruilen voor een iets duurdere Epson all in one printer.

Saturn
    Beste meneer van der Aa,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij Saturn Zuidplein.
    Saturn Zuidplein heeft contact met u opgenomen en te kennen gegeven uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn

Ook een klacht indienen over Saturn?