Opgelost door Saturn: Laptop bestelling na twee maanden geannuleerd door Saturn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24822
Gebruiker
Cees
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Met de 15% korting op alles besloot ik een apple macbook te bestellen. Dit scheelt toch gauw e300.. Het is een gangbaar model. Na een week komt de melding we kunnen dit type niet meer leveren; we hebben wel een alternatief type voor u als u belt leveren we deze. Als u niet reageert annuleren we de bestelling. Ik gebeld, het alternatief is prima zeg ik, saturn zegt toe ok we bezorgen deze volgende week. Toen ging ik met vakantie, kom ik terug en bel met Saturn, gevolg ze kunnen deze vervanger opeens ook niet meer leveren en na twee maanden wordt mn bestelling door Saturn geannuleerd. Als Saturn mij dit alternatief aanbiedt dan geeft dat toch aan dat ze dat op dat moment wel in voorraad hebben en kan je toch niet een paar weken later melden; nee deze kunnen we ook niet leveren. Je gaat toch geen alternatief aanbieden wat je niet in voorraad hebt?? Kortom ik ben 2 maanden voor niets bezig geweest om een laptop geleverd te krijgen van Saturn-Mediamarkt, 1 van de grootste webshops van NL...

De oplossing

Ik zou graag zien dat ik deze laptop alsnog geleverd krijg. Er komen er maandelijks duizenden uit China naar NL, hij wordt nog steeds gemaakt... En anders een vergoeding van e300 vanwege de korting die ik misloop als ik m nu ergens anders moet gaan bestellen.

2 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw de Mol,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online.Uw klacht zal door een medewerker van Saturn online in behandeling worden genomen.
    Zij zullen inhoudelijk reageren op uw klacht of eventueel contact met u opnemen wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afdeling Service
  2. Auteur
    Cees
    Datum
    uiteindelijk goed opgelost, de lokale saturnwinkel had er nog wel 1 liggen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen