Klacht Saturn: laptop die steeds kapot gaat

had

Ik heb een laptop 2 jaar gelden bij saturn gekocht, hij is toen binnen de garantieperiode twee keer gerepareerd en maand na het aflopen van fabrieksgarantie is hij weer stuk gegaan met soortgelijk klachten. hij is toen opgestuurd en ik moest ruim 200 euro voor reparatiekosten betalen. op de reparatie is toen drie maanden garantie gegeven dus tot eind augustus. nu een week geleden is mijn laptop weer stuk gegaan ik ben naar saturn gegaan, maar hun zeggen dat ze nu niets voor me kunnen betekenen. ik heb toen ook aangegeven van dat de laptop niet goed is omdat ie steeds stuk en ook een nieuwe laptop geëist , maar hun zeggen van dat het niet mogelijk is, maar ik heb 400 euro voor laptop betaald die het eigenlijk niet waard is. nou zit ik met een probleem, als ik hem nu weer opstuur is het weer voor mijn eigen kosten en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
ik hoop dat ik door jullie of samen met jullie tot een oplossing kunnen komen.

Een vervangende laptop

Saturn
    Geachte heer Haddad,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw laptop na meerdere reparaties niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken. Vriendelijk verzoek ik u om de vorige reparatie/opdrachtnummers door te geven zodat wij het een en ander kunnen onderzoeken.Graag verneem ik van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    had
    Dit is factuur van laptop 40284271 datum van aankoop os 8 maart 2012.
    Eerste reparatie nummer is : N502121224 op datum vam 23 januari 2013
    Tweede reparatienummer: 29 maart 2013
    Derde is N 502127465-40445777
    had
    Ik ben vandaag niet gebeld en heb ook geen gemist oproep dus bij deze nog.mijn nummer 0645126860
    Saturn
    Geachte mevrouw Haddad, Bedankt voor uw reactie. Zojuist heb ik van Media Markt Hoofddorp vernomen dat er telefonisch contact met u is opgenomen en u bent uitgenodigd naar de vestiging om de laptop aan te bieden bij Media Markt Hoofddorp.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Hoofddorp uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Saturn?