Opgelost door Saturn: Levering koelkast tegen in folder vermelde prijs

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37414
Gebruiker
maronne
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Zojuist heb ik geprobeerd de Samsung koelkast RB29FERNBWW te kopen zoals vermeld in uw folder van deze week voor € 424,-
Uw medewerkers verwezen me naar een ander type koelkast voor die prijs of het vermelde type voor een veel hogere prijs.
U bent volgens het consumentenrecht verplicht om de koelkast te leveren voor de prijs in de folder, een beroep op zet en drukfouten gaat niet op, het typenummer is juist vermeld, de prijs is niet dermate afwijkend dat het een duidelijke fout is, ik mocht er van uit gaan dat u een leuke aanbieding in de folder had.staan
Ik verzoek U derhalve met de in de folder vermelde koelkast RB29FERNBWW alsnog tegen de prijs in de folder te leveren.
Een afschrift van deze mail heb ik verzonden naar de Consumentenbond

M de Bruijn

Gewenste oplossing

Levering van de koelkast voor de in de folder vermelde prijs
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste mevrouw de Bruijn,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb zojuist vernomen van Saturn Groningen dat zij u een oplossing hebben geboden via uw eerder geplaatsten ticket bij Saturn.nl. Graag zie ik uw reactie tegemoet of de aangeboden oplossing naar wens is.Daarbij heb ik mijn directe telefoonnummer aan uw broer doorgegeven mocht u nog vragen of opmerkingen hebben die u telefonisch wilt doornemen.
  2. Auteur
    Saturn
    Datum
    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  3. Auteur
    maronne
    Datum
    aangeboden oplossing geaccepteerd, met dank voor de snelle reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen