Opgelost door Saturn: Levering koelkast tegen in folder vermelde prijs

maronne

Zojuist heb ik geprobeerd de Samsung koelkast RB29FERNBWW te kopen zoals vermeld in uw folder van deze week voor € 424,-
Uw medewerkers verwezen me naar een ander type koelkast voor die prijs of het vermelde type voor een veel hogere prijs.
U bent volgens het consumentenrecht verplicht om de koelkast te leveren voor de prijs in de folder, een beroep op zet en drukfouten gaat niet op, het typenummer is juist vermeld, de prijs is niet dermate afwijkend dat het een duidelijke fout is, ik mocht er van uit gaan dat u een leuke aanbieding in de folder had.staan
Ik verzoek U derhalve met de in de folder vermelde koelkast RB29FERNBWW alsnog tegen de prijs in de folder te leveren.
Een afschrift van deze mail heb ik verzonden naar de Consumentenbond

M de Bruijn

Levering van de koelkast voor de in de folder vermelde prijs

Saturn
    Beste mevrouw de Bruijn,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb zojuist vernomen van Saturn Groningen dat zij u een oplossing hebben geboden via uw eerder geplaatsten ticket bij Saturn.nl. Graag zie ik uw reactie tegemoet of de aangeboden oplossing naar wens is.Daarbij heb ik mijn directe telefoonnummer aan uw broer doorgegeven mocht u nog vragen of opmerkingen hebben die u telefonisch wilt doornemen.
    Saturn
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    maronne
    aangeboden oplossing geaccepteerd, met dank voor de snelle reactie

Ook een klacht indienen over Saturn?