Opgelost door Saturn: Levering Playstation 4

Beau

De levering van de Playstation 4 duurt erg lang. Ik heb deze op 30-12-2013 besteld bij Saturn te Spijkenisse en tot op heden nog niets van vernomen. Een telefoontje met verwachte levering zou ook geen kwaad kunnen. Ik maak immers wel een aanbetaling.

Levering van het product.

Saturn
    Geachte heer de Graaf, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik uw klacht voorgelegd aan Saturn Spijkenisse en hen verzocht om contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat Saturn Spijkenisse uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Beau
    Beste F. Zandhuis,Bedankt voor uw snelle reactie.
    Nu lees ik op bol.com dat zij een 5e levering hebben en de komende weken iedere week PS4s ontvangen en versturen.
    Hoe zit dat dan bij jullie? Kan ik dan beter bij hen bestellen? Ik heb liever jullie service dan die van bol namelijk.
    Saturn
    Geachte heer de Graaf, Van mijn collega bij Saturn Spijkenisse heb ik vernomen dat zij geprobeerd heeft u telefonisch te bereiken en een bericht op uw voicemail heeft achtergelaten. Zij heeft contact opgenomen met Sony en Sony heeft aangegeven nog geen leverdatum te kunnen doorgeven. U bent uiteraard vrij om uw reservering bij ons te annuleren. Het spijt mij dat wij u niet meer informatie kunnen geven.Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Saturn
    Geachte heer de Graaf, Van mijn collega bij Saturn Spijkenisse vernam ik zojuist dat uw Playstation 4 bij ons binnen is en klaarstaat om afgehaald te worden. Zij hebben u hier telefonisch van op de hoogte gesteld. Ik stel hierbij voor om de klacht af te sluiten en wens u veel speelplezier. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    De PS4 is geleverd.

Beau

Ook een klacht indienen over Saturn?