Klacht Saturn: Levering PlayStation 4

Sdk

Op 24 oktober heb ik een pre order geplaatst voor de PlayStation 4. Bij deze order was reeds bekend dat deze niet op 29.11 geleverd zo worden. In de week voor kerst hebben we contact gezocht met de klanten service over de levering ( in de hoop dat deze voor kerst binnen zou zijn). Er is in het gesprek mondeling een bevestiging gegeven dat onze bestelling tm 24.10 met de verwachte levering eind van betreffende week verzonden gaat worden.
op 23.12 nog geen email bevestiging nog een leverings bevestiging is ontvangen is wederom contact gezocht met de klanten service. In het gesprek wordt aangegeven dat er geen duidelijkheid is over de levering en wanneer, tot erfenis omdat deze in tegenstelling is tot eerdere mondelinge toezeggingen. De service desk refereerde uitsluitend aan de mogelijkheid tot intrekken van de order.

Op 27.12 een schriftelijk service verzoek gevraagd naar duidelijkheid wederom zelfde reactie

Definitieve Duidelijkheid over de verwachtte levering, verbetering ter voorkoming van misstanden ten gevolge van niet accurate mondelinge toezegging. Vandaag 7 januari wordt specifieke melding gemaakt dat onder meer Saturn en Mediamarkt een nieuwe levering krijgt van ps4 echter als klant wordt je hiervan niet in kennis gesteld en klantenservice weet wederom van niets

Saturn
    Beste meneer de Kort,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist gebeld, helaas was u niet te bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken met het verzoek of u mij wilt terug bellen.Daarbij heb ik uw klacht voorgelegd bij mijn collega's bij Saturn Online. Zij nemen contact met u op en nemen uw klacht verder in behandeling.Wij vertrouwen erop dat Saturn Online uw klacht naar behoren afhandelt.Natuurlijk kunt u mij bellen indien u hier behoefte aan heeft.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Saturn
    Saturn
    Beste meneer de Kort, Ik heb van mijn collega´s van Saturn Online vernomen dat zij telefonisch contact hebben gehad met uw partner. Er is aangegeven dat u contact met ons opneemt gezien u momenteel in het buitenland bent.Wij vernemen graag van u.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Saturn
    Sdk
    Vandaag contact gezocht, service desk medewerker wilde mij niet doorverbinden met de heer Pakvis.
    Saturn
    Beste meneer de Kort,Spijtig te vernemen dat u mij niet kan bereiken. Is het wellicht mogelijk dat u het (buitenlandse) nummer noteert in uw 'privé opmerking' en aangeeft wanneer ik u kan bereiken zodat ik u op de aangegeven moment telefonisch benader?Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Saturn Nederland