Opgelost door Saturn: Levering PS4

Goedemorgen,
Vandaag heb ik nogmaals telefonisch contact gehad met Saturn over de levering van me PS4 die 08-09-2013 had besteld. De leveringsdatum hiervan word steeds onduidelijker. Ook heb ik een vraag geplaatst via de website van Saturn op 14-12-2013 over de levering en hier heb ik nog steeds geen antwoord op gehad. Dit vind ik een kwalijke zaak voor zo'n groot concern.

De eerste keer dat ik had gebeld over de levering werd gezegd dat ik bij de tweede levering zat (week 50) maar dit is niet gebeurd. Vandaag (03-01-2014) weten ze helemaal niet wanneer de PS4 word geleverd.

Saturn kan via de mail ook hun klanten op de hoogte houden als het product niet geleverd word. Dat scheelt belkosten die ook door worden berekend naar de klant en de klant weet waar die aan toe is.

Met vriendelijk groet ,

S.D. van Hecke

Klanten op de hoogte houden van het product als het niet word geleverd of bij vertragingen.

Een vergoeding/compensatie is op zijn plaats door onduidelijkheid en geen reactie.

Saturn
    Geachte meneer van Hecke,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online.Uw klacht zal door een medewerker van Saturn online in behandeling worden genomen.
    Zij zullen inhoudelijk reageren op uw klacht of eventueel contact met u opnemen wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    SteefvH
    Binnen 4 uur is er gereageerd door Saturn. Me verhaal heb ik kunnen doen en er is naar geluisterd. Ze zijn me tegemoet gekomen en zullen in de toekomst klanten beter op de hoogte houden of de bestelling wel of niet word geleverd.

SteefvH

Ook een klacht indienen over Saturn?