Opgelost door Saturn: levering ps4 niet op beloofde datum geleverd

Goededag,

Nadat ik 29 november contact had gehad met saturn over wanneer ik mijn ps4 kon verwachten is mij telefonisch beloofd dat mijn ps4 met zekerheid in de tweede levering bezorgd zou worden (week 50) dit was helaas niet het geval , daarbij heb ik al meerdere keren zelf contact op moeten nemen met saturn over de status van mij bestelling.

Vervolgens krijg ik een bericht dat mijn ps4 pas in het eerste kwartaal van 2014 geleverd zal worden.
Hierop heb ik een bericht gestuurd naar saturn met de vraag of dat dit met zekerheid was, en of dat ik enige vergoeding ter compensatie van het lange wachten zou krijgen.
Als ik zelf iets bij saturn zou kopen kan ik natuurlijk ook niet pas 4 maanden later afrekenen, dus waarom zouden hun nu wel op deze manier met hun klanten om kunnen gaan.

Graag zou ik hier zo snel mogelijk reactie op krijgen met een oplossing.

Met vriendelijk groet ,

Sebastiaan van Ettinger

Zo snel mogelijk vastigheid qua datum levering (en dat die deze keer wel nagekomen wordt).
Vergoeding voor het langere wachten, (gratis spel bv).

Saturn
    Beste meneer van Ettinger,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb zojuist uw voicemail ingesproken met het bericht dat ik uw klacht heb voorgelegd bij mijn collega's van Saturn Online.Er wordt spoedig telefonisch contact met u opgenomen zodat er met u naar een passende afhandeling wordt gezocht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    Sebastiaan
    Beste Dhr. V. Pakvis,Vandaag is er geprobeerd om met mij contact op te nemen . Helaas was ik op een locatie waar het bereik behoorlijk slecht was. Ik heb via de case op de saturn site nog wel netjes een bericht gehad over dat er vandaag contact geprobeerd was te leggen.
    Graag zou ik toch nog iemand telefonisch willen spreken betreft deze klacht. Met vriendelijk groet , Sebastiaan van Ettinger
    Saturn
    Beste meneer van Ettinger, Bedankt voor uw reactie.Mijn collega's bij Saturn Online hebben u een bericht op uw ticket via de saturn website achtergelaten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    Sebastiaan
    Goededag,Saturn is met oplossing gekomen, moet alleen nog even afgehandeld worden.

Ook een klacht indienen over Saturn?