Opgelost door Saturn: Levering PS4 spellen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42740
Gebruiker
Ivan
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Heb op 4 december 2 spellen besteld voor de playstation 4 namelijk Assasins Creed en Killzone en bij beide spellen stond er op de site dat ze op voorraad waren en dat als je voor 22:00 uur besteld had dat je ze de volgende dag in huis had.

Ik ben nu een aantal dagen verder en nog steeds geen spel ontvangen of een reactie van Saturn gehad dat er vertraging is of iets dergelijks. Alles is netjes betaald. Ik heb toen zelf maar eens gebeld om te kijken wat er is, want ik liep in de Saturn en de spellen liggen in de winkel gewoon vol op in de schappen!!

De medewerker van de helpdesk vertelde dat er een leveringsprobleem was vanuit de uitgevers van de spellen, beide hebben een andere uitgever en toevallig zijn beide spellen pas leverbaar vanaf 13 december vanuit de uitgever, maar in de winkels liggen ze gewoon.

De oplossing

Z.s.m. de spellen toegestuurd krijgen of de mogelijkheid om ze bij een Saturn vestiging bij mij in de buurt op te komen halen.

6 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Alimpic,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb zojuist de klacht telefonisch met u doorgenomen.Zoals aangegeven hebben wij op dit moment technische storingen in het systeem waardoor er helaas bepaalde bestellingen niet naar behoren verlopen.Ik heb uw klacht voorgelegd bij Saturn Online. Zij bellen u terug zodra er meer bekend is. Dit zal naar verwachting vandaag of morgen zijn.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    Ivan
    Datum
    Ben gebeld door Saturn medewerker dat de spellen net voor of net na het weekend bezorgd zouden worden. Heb inmiddels voor killzone een verzonden bericht ontvangen maar voor assasins creed niets tot op heden.
  3. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste heer Alimpic,Er zal z.s.m. contact met u worden oppgenomen door een collega van Saturn online met betrekking tot uw bestelling van Assassins.Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
  4. Auteur
    Ivan
    Datum
    Ik heb eergisteren zelf het initiatief genomen om te bellen mbt mijn klacht. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg ging mijn bestelling en de status ervan nakijken. Tot mijn verbazing vertelde hij dat het spel gewoon op voorraad was!!! Maar het artikel nummer van de 'nieuwe' voorraad games had een ander artikel nummer en daardoor was er nog niets naar mij verstuurd. Dit zou hij in orde maken en het spel.zou dezelfde dag verstuurd worden. Ik heb nu nog steeds geen bevestiging!
  5. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Alimpic, Bedankt voor uw reactie.Ik heb u net telefonisch gesproken en de afhandeling van uw klacht doorgenomen. U heeft de bestelling inmiddels ontvangen maar wacht nog op een terugbetaling met een afgesproken tegemoetkoming. Zoals afgesproken heb ik mijn collega's bij Saturn Online verzocht telefonisch contact met u op te nemen om u hier aanvullende informatie over te geven.Zij nemen spoedig contact met u op.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  6. Auteur
    Ivan
    Datum
    Heb ter compensatie een saturn tegoed bon ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ivan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen