Klacht Saturn: Leveringsprobleem Macbook Pro

M.P.J. Wilms

Op 1 maart 2013 heb ik een Macbook Pro 15" 2,3 Retina (art. 1104743) besteld tijdens de kortingsweek van Saturn. Op 18 maart kreeg ik de mededeling dat dit produkt niet meer geleverd kon worden en dat ze als alternatief Macbook Pro 15" 2,4 Retina (art. 1224795) aanboden.
Deze geaccepteerd en kreeg daarbij de belofte dat deze uiterlijk week 13 geleverd zou worden. Na diverse telefoontjes van mij nog steeds geen levering.
Vandaag wederom gebeld en gevraagd naar de status in deze.
Nu geeft men aan dat men de bestelling wil annuleren omdat ze deze laptop niet meer kunnen leveren ??? Dit type (ME664N/A) is notabene nagenoeg bij iedere winkel/webwinkel leverbaar.
Ik heb het bedrag ruim 1 maand geleden overgeboekt en vind het niet juist dat Saturn zich niet houdt aan de leveringsplicht.
Ik verzoek dan ook een klantvriendelijke instelling en mij deze latop alsnog te leveren. De aangeboden kadobon van Saturn van EUR 50 compenseert in het geheel niet de genoten korting die ik nu misloop.

Alsnog levering van mijn bestelling !!!

Saturn
    Geachte meneer/mevrouw Wilms,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Online.Uw klacht zal door een medewerker van Saturn online in behandeling worden genomen.
    Zij zullen inhoudelijk reageren op uw klacht of eventueel contact met u opnemen wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afdeling Service
    M.P.J. Wilms
    Uiteindelijk heeft Saturn alsnog mijn bestelling afgeleverd. Dit is voornamelijk aan mijn vasthoudendheid te danken. Men heeft een filiaal gevonden waar het product nog op voorraad was. Deze mocht ik daar ophalen (250 km enkele reis). Het verzoek om deze op te sturen werd afgewezen.
    Door zelf met de filiaalleider te bellen is het uiteindelijk toch gelukt om dit per post te kunnen ontvangen. Ik ben uiteindelijk blij dat ik de Macbook mocht ontvangen. Alleen denkt men niet oplossingsgericht.
    Saturn
    Geachte meneer/mevrouw Wilms, Bedankt voor uw reactie.Fijn om te vernemen dat u de Macbook uiteindelijk heeft ontvangen.Wij stellen prioriteit verbetering te brengen om dergelijk situaties in de toekomst te verkomen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Saturn?