Klacht Saturn: Levertijd Saturn klopt niet

Klachtnummer
# 43288
Gebruiker
Mennohoman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In de omschrijving stond een levertijd van 1-2 werkdagen. Op 5-12-2013 een game besteld bij Saturn, maar nog altijd geen berichtje of iets dat de game niet voorradig is. Op de site blijft echter wel staan dat ze kunnen leveren in 1 a 2 dagen. Schandalig.

Zelfs als je een mailtje stuurt, krijg je er geen reactie op.

De oplossing

Snelle levering van het spel, want dit slaat nergens op dat je na een week nog steeds geen product hebt ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Homan,Bedankt voor het melden van uw klacht.We vinden het erg spijtig te vernemen dat uw bestelling niet binnen de verwachte periode geleverd kan worden.
    Mede vanwege het succes van de actie en de beperkte beschikbaarheid is er een vertraging ontstaan in de uitlevering van uw bestelling.We zullen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing.Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
  2. Auteur
    Saturn
    Datum
    Beste meneer Homan,Wij hebben u helaas telefonisch niet kunnen bereiken. Echter kunnen wij u wil via deze weg vermelden dat uw bestelling vandaag aan u wordt geleverd.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn

Ook een klacht indienen over Saturn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen