Klacht Saturn: Levertijd Saturn klopt niet

Mennohoman

In de omschrijving stond een levertijd van 1-2 werkdagen. Op 5-12-2013 een game besteld bij Saturn, maar nog altijd geen berichtje of iets dat de game niet voorradig is. Op de site blijft echter wel staan dat ze kunnen leveren in 1 a 2 dagen. Schandalig.

Zelfs als je een mailtje stuurt, krijg je er geen reactie op.

Snelle levering van het spel, want dit slaat nergens op dat je na een week nog steeds geen product hebt ontvangen.

Saturn
    Beste meneer Homan,Bedankt voor het melden van uw klacht.We vinden het erg spijtig te vernemen dat uw bestelling niet binnen de verwachte periode geleverd kan worden.
    Mede vanwege het succes van de actie en de beperkte beschikbaarheid is er een vertraging ontstaan in de uitlevering van uw bestelling.We zullen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing.Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn
    Saturn
    Beste meneer Homan,Wij hebben u helaas telefonisch niet kunnen bereiken. Echter kunnen wij u wil via deze weg vermelden dat uw bestelling vandaag aan u wordt geleverd.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Saturn

Ook een klacht indienen over Saturn?