Klacht Saturn: moederbord sony laptop 2x vervangen binnen een jaar

henk

Binnen een jaar is het moederbord van mijn sony laptop twee keer vervangen omdat hij niets meer deed.
Ik vindt dit niet normaal en ben hiermee naar saturn geweest.
Het blijkt dat hij drie keer kapot gegaan moet zijn voordat ik mijn geld terug kan krijgen of een nieuwe laptop.
Ik vindt dit echt belachelijk ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze laptop.
Zowel Sony als Saturn geven hier niet in thuis.

Geld terug of een nieuwe laptop

Saturn
    Geachte heer, Bedankt voor het melden van uw klacht. Het spijt me te vernemen dat uw laptop twee keer defect is geraakt. Ik begrijp dat dat voor veel ongemak zorgt. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen willen we graag weten bij welke vestiging (plaats) u de laptop ter reparatie heeft aangeboden. Zodra u de aanvullende informatie heeft doorgegeven wordt uw klacht bij de betreffende vestiging voorgelegd en in behandeling genomen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet,
    Mw F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    henk
    Ik heb de laptop bij saturn groningen gekocht.
    ook hier ben ik met mijn klacht geweest maar willen ze totaal niet meewerken.
    Ik vindt het niet normaal dat er binnen tien maanden twee keer een nieuw moederbord ingezet moet worden omdat hij helemaal niets meer deed.
    Of is dit normaal?
    Ik heb totaal geen vertrouwen meer in dit product.
    En ik verwacht hier in toch wel wat meer service.Mvg,
    Henk Martijn
    Saturn
    Geachte heer, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. We begrijpen uiteraard dat het vervelend is dat uw laptop twee keer defect is geraakt binnen het jaar. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Saturn Groningen. Uw klacht wordt door Saturn Groningen in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Saturn Groningen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland
    Geachte Mw Zandberg,
    Zoals aangegeven ben ik al met mijn klacht bij Saturn Groningen geweest.
    Zij blijven zich beroepen op de procedure die zij hier in moeten volgen.
    Ik snap dat er procedure's moeten zijn en dat deze gevolgd moeten worden.
    Maar het is toch niet normaal dat binnen 10 maanden het moederbord 2 x vervangen moet worden of vindt u van wel?
    Ik had hier in toch meer service verwacht(lees nieuwe laptop of geld terug) ipv "garantie tot aan de deur"
    Mvg,
    Henk Martijn
    Saturn
    Geachte heer Martijn, Spijtig om te vernemen dat Saturn Groningen uw klacht niet heeft opgelost op de door u gewenste manier. Het staat buiten kijf dat het heel vervelend is als een artikel defect raakt, helemaal als blijkt dat het artikel na reparatie nog steeds niet goed blijkt te functioneren en hetzelfde onderdeel nog een keer vervangen moet worden. Indien een product defect raakt dienen wij uw product te herstellen, ook bij een tweede maal defect. Mocht reparatie niet mogelijk zijn dan ruilen wij het product voor uw om voor een gelijkwaardig product. Indien dit ook niet mogelijk is wordt de koop ontbonden. Als reparatie mogelijk is is het helaas geen optie om de koopovereenkomst te ontbinden. Mocht uw laptop onverhoopt voor een derde keer defect raken kunnen we onderzoeken of er andere opties zijn dan wederom een reparatie. Ik ga er vanuit u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Saturn Nederland
    henk
    Inmiddels is mijn laptop dus voor de derde keer kapot gegaan.
    Hij deed weer helemaal niets.
    Ik ben hier inmiddels mee bij saturn Groningen geweest en heb mijn geld terug gekregen.
    Ik vindt dat ik als klant niet serieus ben genomen.
    Er was duidelijk een structureel probleem met mijn laptop.
    Elke keer wordt er verwezen naar de procedure terwijl ik als klant geen vertrouwen meer heb in het product.
    Ik wil u dan ook het advies geven om hier in de toekomst iets coulanter mee om te gaan.
    Geachte heer,
    Bedankt voor uw reactie en uw terugkoppeling over uw ervaring van de gehele klacht afhandeling. Wij nemen uw klacht mee ter verbetering voor vergelijkende situaties. Desondanks de oplossing van uw klacht niet geheel als vlekkeloos is ervaren vinden wij het fijn te vernemen dat er uiteindelijk een oplossing is gevonden voor uw klacht.
    Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht te sluiten,
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet, Dhr. V. Pakvis Klantenservice Saturn Nederland

Ook een klacht indienen over Saturn?